onsdag 5. mai 2010

hei og hopp!



Jeg har alltid bare "ledd" av de som sa at jeg koms til å slutte å skrive i bloggen etterhvert...
Men nå er det jo det som har skjedd!
Med jobb, trening og eksamenslesing har tiden flydd og det har blitt mindre tid og ork til blogg og bilder.
Men jeg skal komme igang igjen over helga!
Har satt hundene litt på "vent" også, så gleder meg til å begynne å trene med Noah igjen.
Ikke forde, han blir flinkere for hver dag :)
Nå forstår han "nei", "gå ned", "gå å legg deg", "sitt" og "ligg" og "bli" er under inntrening :D
Har også begynt å prøve meg på "på plass", men vi har en lang vei igjen der ;)

Ellers har vi jo deltatt på kurs og trening hos Stig M. Berg og har kjøpt inn til treningsbane.
Nå venter vi bare på at Stig skal få handlet inn bokser, slik at vi får kjøpt av han og kommet i gang! Det gleder vi oss MYE til :D
Spesialsølk er utrolig gøy og ikke minst givende! :)





Med det samme hendene mine "flyr" over tastaturet må eg jo også nevne at eg klippa Noah i går.
Er ganske fornøyd fordi dette er andre gangen eg klipper Noah..
Men det skal nevnes at eg så flere feil når eg begynte å studere!
Bla. har jeg tatt for mye over ryggen og litt feil linje ved brystet, men dette vokser ut og da har jeg det i minne :)

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Nyyydelig blogg! Hvordan får du til en slik bakgrunn? Har kikket på malen man kan laste ned, men jeg fikk det ikke til!

    Vi følger nå med her vi, så blogg ivei:-) Så snakkes vi kanskje på ei treningssamling i sommer!

    SvarSlett
  2. Takk og takk :)
    a, det hadde vært utrolig gøy å treffes! :D

    Det er mye puddel i nærmiljøet her, men mest voksene damer og det går stortsett i sofahund eller utstilling.

    SvarSlett
  3. Syns d såg ut som en kjempe fin klipp æ :) Flink du e!

    SvarSlett