søndag 9. mai 2010

Hjemme igjen :)

Endelig hjemme etter 4dager på reisefot!

På torsdag reiste jeg inn til Trondheim for å møte Silje, hun kom med flyet kl 22.30, vi skulle låne hennes venninne sin leilighet.
Silje kom til Trondheim for å delta på Xfactor :) mens jeg selv skulle ta eksamen morgenen etter.
Eksamen ble gjennomført på 3t. av 4t og selv om det ikke gikk bra tror jeg ikke at jeg strøyk :)

Noah var med meg til Trondheim, mens Thomas og Leo kom etter med 16.30 båten fredagen.
Vi reiste så hjem til Levanger og hadde en utrolig flott helg sammen med familien =)

Men, min kjære Noah som fant ut at det var hærlig å dele rom med "mor" nekta å ligge i bur nå når vi kom hjem!! haha... kjefta og kjefte...
så da fant jeg ut at nå skal eg prøve å tenke annerledes!
Jeg satte på Enya på CDspilleren og 1min etterpå ble det stille.
Hærlig =))
Litt imponert hvordan effekten av musikk virker på mennesker og dyr! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar