torsdag 14. juli 2011

midtsommer

Jeg kan knaptnok huske at våren var innom, og enda mindre fatte at vi er over halvveis gjennom sommeren.
Tenk at det er midten av juli og at agust venter, rett rundt hjørnet...

Jeg og Noah har likevell fått tid til å oppleve litt. Både sammen og litt hver for oss.

For å nevne noe;

min fars 50årsdag, hvor jeg og min samboer fløy inn (ikke med noe privatfly altså..) på overraskelsesbesøk. Veldig gøy!! :D
Vi fikk også noen nydelige soldager hvor vi fikk kjørt vanntube, prøvd vannski, bada, fiska (fikk bl.a. ål!), kjørt farfar sin store stolthet av en cabin cruiser, sett Meløy bade i solskinn og opplevd mer på 3 døgn enn jeg trodde var mulig. Hææærlig!!
Desverre fikk ikke Noah vært med. Syntes det ble både dyrt, tungvint og slitsomt for Noah å bli med på så lang reise for så kort tur. Så han fikk være sammen med min gode venninne og hennes to hunder, som er Noah's bestekompiser! Tror det ble en vinn-vinn situasjon! ;)

f.v: Camilla (kusine), Madelen (kusine), Isak (nevø), Meg, Sandra (søster), barnevakten og Alexander (nevø)



Ellers har Noah vært med på løpeturer og fjellturer. Bl.annet min og Noah's aller første fjelltur med overnatting i telt helt alene i Trollheimen!
Det var en kjempe opplevelse som fikk meg til å virkelig nyte livet som hundeeier!! For Noah er uredd, livsglad og en hærlig natursjel som er med på alt. det være seg hengebruer, vassing i elv og myr, klatrings som innebærer at jeg må tidevis hjelpe han over store hull og berg.. nei, han er virkelig verd sin vekt i gull!! :)


Men klokka er mange og tiden flyr som vanlig, men skal prøve å skrive litt oftere!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar