fredag 12. februar 2010

Da var det endelig helg =)

Det begynner å bli noen dager siden sist jeg skrev og la inn bilder i bloggen,
men den er ikke glemt =)
Etter de forrige bildene ble det vanskelig å motivere seg til å ta bilder inne i "mørket",
ble så utrolig stor forskjell på kvaliteten!
Men uansett:

I de siste dagene har Noah vært med mor på jobb :)
Det takler han kjempe fint! Har bare jbbet korte dager så da blir det ikke så lenge å ligge i bilen.
Har også hatt han med ut sammen med barnehagebarna, og han elsker dem! "Barn er hææærlig" ;D hehe...
Denne vesle fyren er en blanding av mot (i store mengder), hypersosial (elsker alle!), og en god dæsj ADHD! for her i gården finnes det kun en av og påknapp!! haha...
Noen ganger blir "mamma" skikkelig sliten! :)

Jeg har også fått siste rest av utstyret;
- stellebord m/gage
- saks
- 2.skjær til barbermaskinen
å fyttikatta hvor dyrt det er... :-0
Hvor mye utstyr jeg kom til å trenge og hvor mye det kostet hadde jeg ikke tenkt over før jeg skaffa meg puddel! hehe...
Men det er SÅ^verd det :D

legger ved litt bilder av utstyret og Noah som har begynt (såvidt) å lære seg og gå trapper:


Lillegutt prøver seg på trappa..




"Mutter hjælp meg litt a"




Sjarme litt da, kanskje det hjælper ;D





Tittei! :)




Stellebordet mitt :D




Noe av utstyret :)





Noah måtte sjekke det ut :)




Leo-gutten på stellebordet :)




Drømmegutten til mamma'n sin :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar