mandag 1. februar 2010

Noah's Første Dager hos oss

Tøffingen min :D


Noah koser seg med bamsen :)




Må leke litt med "storebror" ;)
Leo er kjempe tolmodig med lille Noah!



Koooose!!



Noah måtte stå i bur en time mens jeg og Thomas jobba ute,
men akkurat da måtte vi virkelig bæsje..
Så da ble det en liten dusj etterpå :)




Var på Austrått for å komme oss litt ut.
Dette er Noah's andre tur i bånd,
men med Leo som veiviser gikk det fint :)



Etter 150-200m var lillegutt sliten..
Så da fikk han sitte i mor sin sekk (med dyne inni!)




"mamma" sin stolthet :)




Å sove i "mamma's" armer er favoritten :)
(til "mamma" også ;D)




Peiskos :)




Matvraket mitt!

2 kommentarer:

  1. Næmmen såå nydelig!! Herlig med et lite nurk i fanget:) Husker selv lykken av å hente seg ny valp, det er ingenting som det! Kos dere masse i valpetiden da, den går så alt for fort!

    Har laga meg en dyreblogg jeg også nå: minefirbeinte.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Takk :) veldig stolt av han!!
    Men nå skal det sies at jeg gleder meg veldig til han blir stor!! :D
    men blir å savne å kunne ha han i fanget..
    Men når en kan bruke han til trekk og kløv da er det virkelig verd det!
    Men nå gleder vi oss bare til kurs neste helg :)

    SvarSlett