lørdag 6. februar 2010


I dag ble jeg vekt av mine 2firbeinte kl. 7!!
Etter en kveld på byen var det ikke så fristene å stå opp, men kl. 07.30 måtte jeg gi meg over.
Dyrene kommer alltid i første rekke :)
Jeg kledde på meg og så gikk vi ut for en lett luftetur. Etterpå fikk Noah mat og litt mere soving, så mens lillegutt sov gikk jeg og Leo oss en liten tur :)
Må nok innrømme at turen gikk innom rema for en potetgullpose og en brus, noe som er helt nødvendig på en dag som denne.
Etter litt ny hvile tok vi på oss klærne og gikk ut i sola, Silje kom også så det ble 2trivelige timer i snøen!

Her ser dere noen av bildene:


































3 kommentarer:

  1. Så mang fine bilda av vidundran å dæ :) Arti å sjå! :D

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Tusen takk for koselig hilsen på bloggen vår. Må si du/dere også har nyydelige hunder. Ønsker dere lykke til med alle spennende hundeaktiviteter i 2010.

    SvarSlett
  3. Sølvi: takk :D

    Janne: Selv takk du! utrolig gøy å se andre sine hunder :)
    Jaaa, ganske stolt av våre 2! ;D

    SvarSlett