fredag 17. september 2010

Hipp Hipp Hurra for meg selv ;)

I går ble jeg 24år, ikke noe stort eller rundt tall men litt feiring ble det likevel :)

Kl. 06.00 ble jeg vekt av Thomas med "verdens beste" og bursdagssang :) *søtingen min*
Så ble det en liten joggetur sammen med Noah før det var forelesning på skolen.
Mamma og Thorvald skulle egentlig komme innom meg på skolen, men de ble stående i den tragiske ulykken på Langstein (link:  http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7294989 ) hvor en 20år gammel gutt måte bøte med livet.
Utrolig tragisk, og selv om jeg satt med frysninger under forelseningene på skolen igår klarte heldigvis Thomas å "riste vekk" den ubehagelige følelesen når jeg kom hjem.
For hjemme var det ballonger både ute og inne og bordet var dekket med wendy kopper og fat ;) Selv fikk jeg utdelt en prinsessekrone *ler*
Til middag fikk jeg deilig kyllinggryte med grov pasta; deilig! Denne retten lagde Thomas till meg på vår første date :)
Etterpå vaska Thomas opp mens jeg fikk slappe av på sofaen.
Så kom gaven, tidligere har jeg kunnet gjette hva jeg fikk men denne gangen ante jeg ikke! Enda mer nysgjerrig ble jeg da Thomas kom med en STOR og tung pakke (nydelig innpakket i ekslusivt papir)...
Da papiret var av oppdaga jeg sendeseddelen som fortsatt satt på og da kribla det godt i magen; kunne det være? JAAAAAAAAAAA det var det!!
Jeg har fått meg en lenge etterlengtet BLÅSER!! *Suuuuuper Hæppi* :D
For en fantastisk kjæreste jeg har!!

Til slutt må jeg jo så klart fortelle at gaven fra mamma og Thorvald fikk jeg når jeg og mamma var på litt "jenteshopping"; ei stilig vinterjakke i imitert skinn! :D Tusen Takk!!

Hadde en fantastisk bra dag i går og fikk så mange hilsninger på facebook, telefon og meldinger at jeg har helt mista oversikten! Bursdagsklemmene settes ekstra høyt ;)

Takk til alle som gjorde dagen min enda litt bedre!!
bilder kommer...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så MYE med dagen din som var !!
    Så koselig å lese om dagen din også, om både mat og gaver :)
    Ha en flott helg !
    Bursdagsklem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Takk for det lilleba :)
    God helg til deg og dine også!

    SvarSlett