tirsdag 21. september 2010

Agilitykurs - tillit og lek

(begynnelsen, ikke ferdig skrevet!)
Fredag den 10.september dro jeg og Noah til Selbu for å bli enda en erfaring rikere.

Jeg er Vivian, ei frøken med stor hundeglede og masse lærelyst, Noah, det er min puddelgutt med et fantastisk glimt i øyet. Noah er uredd og tror at livet i seg selv er bare for han!
Og med dette som grunnlag skulle vi delta på agilitykurs med Janniche Rynning...
Første kvelden hadde vi teori, her satt vi 10deltagere med et aldersprang fra 14 - 52år som skulle delta med alt fra kromforlander til stor puddel i kontinetaltklipp. Vi fikk innføring i hva agility er og at hovedfokuset ligger på: LEK og GØY, "nei" er derimot et ord som ikke fikk lov å delta sammen med oss denne helgen.

På lørdag var den store dagen, vi ble delt inn i grupper på 5 og skulle starte med tunnelen. Med en spenning i magen gikk jeg for å hente Noah. Jeg vet at han ikke er redd noe, men ville han synes det var gøy?

1 kommentar:

  1. Spenningsserie, altså :) !
    Jeg skal nok følge med på resten, hihi :D

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett