onsdag 1. september 2010

Vår første Utstilling :)

Nå er det noen dager siden vi kom tilbake fra vår første utstilling, men tiden har ikke strukket helt til for å legge ut bilder og kritikk.

Jeg og Noah dro nybadet på utstillingen på lørdag for å være observatører og for å få litt hjelp til å rette opp klippefeil ;) Med god hjelp fra Bente og mange frivillige aktører med saks ble Noah en liten lekkerbisken ;)
Uttrykket "jo flere kokker, jo mere søl" kom virkelig til skamme, for jeg var veldig fornøyd både med hjelp og klipp!! Hærlig :D

Noah hadde tydelig godt av å bare være aktør på lørdag, for han fikk virkelig bevist at han er halvt kenguru!! Hahah, for noen sprett han kan ha! Kan ikke si han så særlig veloppdragen ut, men hvor ofte har han sett så mange "krøllerter" på et sted? Ingen, så da må hund få være hund og kenguru, kenguru.

På Søndag var det vår tur.
Jeg for min del hadde måttet kjøpt meg lys bukse for anledningen, men sommerfuglene i magen fikk jeg helt gratis! ;) Enn at jeg som aaaldri skulle begynne med utstilling kunne være så nervøs før jeg skulle stille min valp? haha.. Jaja, sånn kan det gå!
Men Noah oppførte seg eksemplarisk! Jeg aner ikke hvor han tok det fra, men kontakten var bare helt utmerket og han, han var bare rett og slett verd sin vekt i gull der han sprang! :D

Så lyder kritikken (direkte avskrift):
8mnd tall, vell groven, good head, he needs more angulasjon in rear and can tighten in front, excellent temperenmente, very good coat texture.

Klasse: 6-9mnd
Dommer: Kane, Frank
premiering 1 - 2




2 kommentarer:

  1. Gratulerer med debut i ringen !
    Og så fint det gikk, flott kritikk også.
    Han er veldig oppmerksom på deg, og står fint på det siste bildet.

    Kan det være til noen trøst, så kan jeg love deg at du får flere og flere sommerfugler, jo eldre du blir i dette gamet :D

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. takk for det :)
    Ja, veldig fornøyd med kritikken :D Men han er jo verdens fineste uansett hva dommeren sier ;)

    Hehe, ja det lover jo bra, skal jo i gang igjen til helgen!! :)
    *gøy*

    SvarSlett