onsdag 2. februar 2011

Bortgang i familien

Min familie på min fars side er en stor familie med godt samhold.
Farmor holder styr på både 3,4 og 5meninger og sørger for at vi alle kjenner vår slekt.
Hun er bindeleddet i vår familie og hun kler sangen "optimist" av Jan Teigen...
I går da jeg snakket med henne hørte jeg sorgen i den ellers så glade stemmen, da hun fortalte meg at min fars og mine onklers søskenbarn, Jan hadde gått bort. Jan var en mann av farmors hjerte, han var sprudlende, omgjengelig, omtenksom og en menneskekjenner. Han var toastmaster i både min fars bryllup og min onkels, og det sier mye om han som person.
Selv husker jeg han godt, og jeg følte alltid at han brydde seg like mye om meg og mine søsken som han brydde seg om sine egne onkelbarn.

Jeg viste jo at han snart måtte gi opp kampen, Jan hadde fått levd på "overtid" lenge, men det tror jeg er på grunn av hans glede over livet og hans optimise gjennom hele sykeleiet.

Hvil i Fred Jan,
ditt minne vil vare evig.


Varme tanker går til familie og venner av Jan

1 kommentar:

  1. Jeg kondolerer deg.
    Du vil nok alltid minnes ham..
    Noen mennesker er bare helt spesielle...

    Klem fra Lilleba

    SvarSlett