fredag 30. juli 2010

Kveldstreningen

Så fortsatte vi da, med å "gå pent" og "stå"-treningen.
Nå er jeg litt usikker på om det er ønskelig at fører skal jogge sammen med eller bare ha hurtig gange når hunden skal trave, så da trener jeg liksågodt på begge deler.
Når jeg jogger vil Noah veldig gjerne "danse" sammen med meg ;)
Men litt etter litt skjønner han at godbitene kommer når han holder seg nede på bakkenivå. Synes han tar ting utrolig fort og er veldig fornøyd med han! Får se om jeg begynner å legge på forstyrrelser over helgen.

Når det kommer til "stå" så har han virkelig tatt det fort, tror jeg har trent 6ganger på 2dager nå og i dag ved matskålen sa jeg "stå" og han sto som et lys! Helt til han fikk værsegod :D *hærlige Noah'n min*
Han tenker nok at han har oppdratt "moren" sin svært så godt, han trenger ikke lenger å ligge eller sitte for godbitene, bare "stå der" *ler litt* :)

Lovte jo egentlig å ta noen bilder i dag, men det ble både regn og mørkt før vi rakk å komme oss ut døra.
Ting tar litt tid nå som vi er i siste resten av flyttinga! Sånn går det når en reiser i fra alt og drar på ferie ;)

God Natt Alle Sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar