fredag 30. juli 2010

satt å titta litt rundt..

Har jo aldri lagt ut bilder fra første og til nå eneste gangen jeg har klippet Noah kort:


Til å være "færskis" syns ikke jeg det var så værst!
Og Jeg synes han kler kort klipp utrolig godt!! :D

Det blir spennende å se hvordan han vil bli seende ut etter at hundefrisøren har fått litt tid med han.. :)
Skal prøve å få lagt ut "nå-bilder" av han og så igjen rett før han blir klippet så går det kanskje ann å lære litt også (da tenker jeg på meg selv altså ;) )

4 kommentarer:

  1. Han ser fin ut, synes jeg. Kort og kvadratisk, og lang hals. Finner du noen å trene sammen med, så er ikke det så dumt.
    Ser du har fått til bloggroll, det gir liv til bloggen, og JA, du blir "hekta" :D
    Ha en fin dag !
    Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Taakk :D jeg synes han er veldig fin ihvertfall :) men må nok finne noen å trene med. skal titte litt på saken.

    SvarSlett
  3. Det går nok ikke så lenge, så tar du på deg klipp for andre også :D Du har taket på dette.

    Ta en tur innom og titt på den "gamle damen" jeg har hjemme :)

    Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  4. Gøy er det ihvertfall :D koser meg når jeg steller og klipper Noah!

    Finner jeg henne på Rusk og Rask? :)

    Hilsen Vivian

    SvarSlett