lørdag 31. juli 2010

Kveldskos...

Halv tolv gikk jeg ut med Noah for å la han få gjøre det siste for kvelden.
Jeg bestemte meg for å la han gå løs siden det var så sent (er sjeldent noen ute her da :)), men Noah forsvant før jeg rakke å sette foten utom døra..
Da tenkte jeg "søren heller, jeg skal hjemme meg!" så det gjorde jeg!
Jeg sto slik at jeg så han der han romsterte rundt på andre siden av gaten (det er ikke trafikk her!), han gjorde sitt og så stoppa han opp, sto rett opp og ned og snuste ut i lufta.
Så satte han nesten ned i baken og jobba seg bortover bakken, akkurat der jeg hadde gått for ca 5-10min siden! Han fortsatte bortover asfalten opp steinkanten og bortover gresset mot buskene og trærne hvor jeg sto. Han kom inn på akkurat samme side som jeg hadde gått og stoppa ikke før nesetippen berørte skoen min, da begynte halen å gå som en propell og det ble et enormt gledelig gjensyn :D

Flinke Hunden MIN :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar