lørdag 31. juli 2010

Nok en treningsøkt

Sånn, da var nok en treingsøkt med Noah gjennomført!
Føler stadig at det går fremover, men i og med at jeg aldri har gjort dette før så føler jeg stadig at jeg jobber mot et mål som er litt uklart.
Akkurat nå ønkser jeg å få litt mer driv i Noah, men vet ikke helt hvordan jeg skal få han bedre frem?
Han traver pent og klarer stortsett å la være å galoppere og hoppinga er så godt som forsvunnet, noe som jeg er veldig fornøyd med :)
Når jeg setter på han gull-lenka vet han at han skal gå pent og oppfører seg eksemplarisk, dog vi trener enda uten særlig forstyrrelser..


Fikk det filmet i dag så kan prøve å legge ut en film, blir veldig glade for tilbakemelding på den. :)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se video av han :)Forstyrrelser blir det nok av når du trener sammen med flere..

    Beste hilsen Lilleba

    SvarSlett
  2. Da ble det lagt ut 2filmer, nå er jeg virkelig spent altså! :D

    SvarSlett