søndag 3. oktober 2010

Torsdag 30. September:
Nå er det fryktelig lenge siden jeg har oppdatert her inne, men det har vært helt utrolig travelt;
Skole, innlevering, familiebesøk i fra Tromsø, utstilling, treningssamling spesialsøk, agilitykurs og nå har vi kommet i gang med nok en oppgave på skolen + GRUNNKURS i lydighet med Noah :D livet er hærlig travelt!! :mrgreen:

Men nå må jeg altså dele litt med dere, for jeg har vært veldig impulsiv! ;)
I går satt jeg å prata med en kompis som er i Heimevernet, han hadde akkurat prøvd hunden sin på funkjsonstest for Forsvaret uten hell og lurte nå på å kjøpe seg ny hund. Etter litt lurte han på hvorfor ikke jeg meldte inn meg og hunden min til HV-hundepatrulje?!
Jeg fikk litt mer info of noen internettlinker og der var jeg i gang. Etter 10 telefoner med 10ulikegrønnkledde mennesker kom jeg til slutt frem til riktig mann... Jeg ble stilt en del spørsmål og det resulterte i dette;

* INTERVJU førstkommende ONSDAG
*OPPTAK uke 41 (HJELP!) (vi skal testes i: 3000m, push-ups, sit-ups, hang-ups og ulike prøvelser i felt, samt en helsesjekk)

Klarer jeg meg gjennom dette skal Noah testes i januar, går han igjennom får vi masse kurs og trening gjennom Forsvaret, fagpersonell og Forsvarets hundeskole :D JUHUUU!! *krysser fingrene*

Ble så gira i går at jeg glemte IPO-treninga og tok med meg Noah og sprang 3000m, det gikk kjempe bra og jeg sprang 1min under kravet
---> HÆRLIG!!!

Jeg er så gira og glad at jeg nesten har mest lyst til å hoppe opp og ned og rope høyt til alle som vil høre på (og som ikke vil høre :P ) hehe...

1 kommentar:

  1. Dette høres da riktig spennende og inspirerende ut :D :D

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett