torsdag 26. august 2010

Hærlige, Hærlige Hunde Min

Noah har i den siste uken vært en sann plage, det har gått med lampeskjermer, min elektriske tannbørste og ellers alt han har kommet over!
Men han er en ung gutt med masse hormoner og masse energi til å finne på tull!
Han er vant til å bli brukt gjevnt hele tiden, men nå har a "mor" å begynt på skolen og det har tatt litt tid sånn nå i førsten.

Men i dag har vi vært på trening!
Først trente vi ringtrening sammen med Mette og Mimmi, etterpå fikk Noah lekt seg litt med Ipo-gutta, noe vi begge virkelig digger begge to!! :D
Jeg er sååå glad i gutten min, det føltes deilig å bare være han og jeg i noen timer!

2 kommentarer:

  1. Jeg tenker tilbake på den gangen jeg hadde hunder ( i flertall ) og gikk på skole..
    Den gangen hadde jeg "dagmamma" som tok seg av hundene. Henne blir jeg skyldig alt i all tid. Hun var uerstattelig :) Husker at hun fikk en hundrelapp pr dag, men at i ettertid får hun hjelp til klipp på sine hunder uten kostnad ! Den ene tjenesten er den andre verd :) Og det føles godt !

    SvarSlett
  2. Ja, det tipper jeg var litt lettende for samvittigheten :) Jeg har bare en, så vi skal nok finne tid innimellom all lesingen. Det er jo gullet mitt!! <3

    Men vi får se når jeg begynner med bachelor, kanskje vi må søke litt hjelp utenifra da :)

    SvarSlett