torsdag 3. mars 2011

Tiden flyr

I det siste har det vært lite ork og lyst til å skrive blogg, så det har stått litt stille her inne.
Dagene flyr avgårde med trening og skole!
Vi jobber med "kommunikasjon" om dagen og det er kjempe spennende! men mye å lære :)
Ellers er jeg i gang med PT og trener nesten hver dag nå, eks denne uka:
mandag: 4x4intervall + styrke
tirsdag: ren styrke økt (spenst, arm og stabiliseringsmuskulatur)
onsdag: 4x4intervall + (stab. øvelser)
torsdag: 1t. svømming
fredag: hurtig intervall og litt styrke.
Har ikke lagt planer for helga men vurderer å teste 3000m eller ta ei langkjøringsøkt :)
Har vært kjempe tungt å komme i gang etter 14dager med eksamenslesning, men det er så godt når jeg begynner å kjenne fremgangen! :)
Og i går fikk Noah være med på 4x4økta og jeg tror faktisk han var mer sliten enn meg gitt ;) men han var kjempe flink! selv om jeg måtte jobbe litt ekstra for å få han med meg for hver hund som kom! :p men det var lite lyd fra han og det er matmor veldig fornøyd med!!

Ellers får Noah lite ekstra om dagen, vi jobber med hverdagslydigheten, aktiviserer litt med nesa etter godbiter og trener på møte med andre hunder og dyr på tur. Trener kontakt så klart, men ikke så mye trening som jeg gjerne skulle hatt tid til.
Har søkt politihøgskolen og dette innebærer en del fysiske krav, så jeg har satt meg selv litt forann om dagen. Svir litt å si det, men fremtiden og utdanning er kjempe viktig!!
Noah er en hærlig gutt og så lenge han får kos og litt hjernetrim virker han glad, avslappa og takknemlig!! Heldig meg :D

Ha en fin dag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar