tirsdag 30. august 2011

Dag 2 med Oscar

I dag våknet jeg litt over seks, av en valp som var dotreng. Opp med seg og på med joggis, tøfler og ut med seg. Det vises gost at det begynner å blir høst, for det er enda litt mørkt på denne tiden og gradestokken viser knapt 8grader.. brr!!
Litt avsporing her, men etter Oscars dobesøk sto jeg likesågodt opp og lagde frokost til min bedre halvdel, mens han lufta Noah. Holder dem adskilt på morgenturen slik at Noah skal få litt tid for seg selv på morgenen :)
Frokosten fikk de side om side og Oscar ble igjen luftet siden han enda ikke er helt husren.
Så ble det burtrening.
Jeg har et mål om at Oscar skal kunne ligge i buret når jeg måtte ønske, til ulike tider også når vi er tilstedet i huset. Og siden jeg har hatt arbeidsgruppa her hjemme har gutta bytta på å ligge i bur og å være ute.

Oscar har i dag trent på "legg seg" som i ligg på teppet ditt og vær i ro, han har begynt å få forståelse for sitt og ligg, at det er noe med rompa i bakken osv. Kjempe flink! Han har mange løsninger og jobber iherdig for å finne frem til det jeg ønsker. GØY! :)

Til sist ble det kveldstur med begge gutta, kjempe koselig!!

Her er et bildet tatt fra formiddagsluftinga :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar