onsdag 31. august 2011

Oscar & Noah

Har prøvd å tatt litt bilder av lillegutt i dag, men det er ikke enkelt  når begge gutta gjerne vil være ved bena mine! :)

Noah og Oscar leker fint sammen, men Noah glemmer innimellom at han er mye større og da må de bremses litt. Trener litt på "timeout" som vil si at jeg avbryter leken og da må begge legge seg til de får beskjed om noe annet. Oscar kan ikke stort, så dette ble jo virkelig en trening for han. Og han er virkelig sta altså ;) hehe.. Men med litt om og men ble han også liggende til han fikk "værsegod" som betyr "fri"
Oscar er ikke så ille lydig, men mister ørene litt ute, så i dag har jeg vært på jernia og ordnet en langline som er lett nok for lillegutt. Så nå trenes det avstandskommandoer og alt som hører med hverdagslivet :)
Det morsomme er at Noah som skulle være min treningskompis er langt latere og synes lydighetstrening er noe ordenltig herk. Oscar derimot jobber gjerne for litt god-stemme og godbiter! :)) Kanskje han blir stjerna mi når alt kommer til alt?! ;)

Noah

Gutta trener på "timeout"

Noah smiler :)

Oscar trener "sitt"

Lillegutten min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar