tirsdag 11. januar 2011

Hva vil 2011 bringe?

Vi har kommet et stykke inn i januar og mye har rukket å skje på de få dagen..

På skolen går det i anatomi, fysiologi og sykdomslære. Fremmedordene flyr rundt i ring, uten at jeg helt klarer å fange dem. Men det kommer seg nå som jeg enedelig har kommet i gang med oppgaver og lesning :)

Ellers har jeg fått kommet i gang med begge mine 2nyttårsforsett:
- spise sundt (godte stopp)
- trene minimum 3dager i uka
Har trent nesten hver dag siden 2dager før nyttår og det føles deilig!
I går klarte jeg å ta ny maxpuls: 204 :D juhu!! fikk det under 15/15intervall og selv om jeg trodde jeg skulle dø og brystet kjentes ut som det revnet så gav deg meg et skikkelig kikk!! :D
Heldig meg som har en flott kjæreste som orker å stå med stoppeklokka og presse meg gjennom. Tror han likte å bare se på/trene meg i stedet for bare å delta selv ;)

Så var det Noah, en av de viktigste i livet mitt!
Noah er fantastisk!! Han gir meg så utrolig mye glede :)
Han har jo blitt 1år og 1mnd nå og deltar på den treningen jeg gjør (med unntak av spurt og intervall) så på fredag jogga vi fra Romolslia og ned til Piren og møtte Thomas på kaja. Det ble en kjempe fin miljøtrening for Noah da vi skulle gå gjennom byen og han oppførte seg eksemplarisk.
Han har fått en tendens til å utaggere not fremmede hunder når vi er ute å går, og jeg tror jeg selv er litt av årsaken. Jeg har "gjort mye ut av det" og jeg tror det har lagd en slag melding på at han "skal bjeffe".. For når vi løper så er det nesten helt borte... da overser jeg det og bare drar han med meg videre, ber han bare "gå frem". Så nå har vi lagt om taktikken :)
Om noen har tips så sier vi takk til det!

Ellers jobber vi med enkle øvelser som "på plass" og fri ved foten. Noah er lettlært, det betyr også at noe av innlæringen tar litt tid! for mine feil plukker han utrolig lett opp og da må vi også plukke av. Men vi skal jo begge lære og vi koser oss under trening :D

Men nå har vi seksualundervisning fra foster til voksen, så må vel få det med meg!
Ha en flott dag alle sammen!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar