mandag 17. januar 2011

Kickboksing

Første dag med KICKBOKSING er gjennomført!
I julegave av min bedre halvdel fikk jeg nybegynnerkurs i kickboksing. Først gleda jeg meg, men så kom nervene og jeg var litt til og fra.
Første trening var fysisk hard og jeg fikk brukt muskulatur jeg sjeldent bruker og svetten, ja den lå "pent og pyntelig" i panna ;)
Vi starta med ringtrening som oppvarming med påfølgende push-ups og andre øvelser som krevde sitt av hver og en av oss uansett fysisk form. GØY!! :D
Selv kickboksingen vet jeg ikke om er noe for meg, men dette nybegynnerkurset vil få meg i form, så det blir ihvertfall frem til sommeren!!


2 kommentarer:

  1. Så artig, at du har begynt med dette.. Er jo en liten utfordring, da. Tror ikke jeg hadde greid det, hmmm...

    Valpene du ser på bloggen min, er ikke mine, men noen min Rocky er pappa'n til.
    Synes de er så søte, og det er takknemmelige blogger ting å skrive om :)

    Takk for kommentar.

    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  2. Spennende er det ihvertfall, og litt slitsomt mellom slagene ;) Men det er gøy og utrolig bra trening!

    Åja, dem var ihvertfall nydelige :D

    SvarSlett