søndag 2. januar 2011

Velkommen skal du være 2011

Jula har fløyet forbi som en vind!
Først var jeg en travel men utrolig koselig tur nordpå sammen med søstra mi og mitt tantebarn.
Vi bodde hos farmor som er nærmeste nabo både til onkel og pappa, så det ble en virkelig familiestund.
Julen feiret vi på lillejulaften fordi min mor måtte jobbe og min søster med sin lille familie skulle feire hos sine svigers og selv jobba vi gjennom frivillighetssentralen i Levanger.
Og akkurat det anbefales for alle som ønsker å gjøre noe litt annerledes ei jul!! :D

Vi har nå vært noen dager i Tromsø, jeg, min kjære og min vakre Noah! Det har blitt litt shopping, mye god mat og akkurat passe med hvile :) "Hærlig!!"

Nå sitter vi og lar klokka tikke de siste minuttene før vi må reise, noen hadetklemmer må bli gitt, en bil levert til Thomas besteforeldre og bagasje og hund må leveres før vi vender snuta mot Trondheim igjen.

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar