onsdag 27. januar 2010

Fem Ønsker For Våren

Fikk en utfordring av min venninne Linn Marte med bloggen;
http://landligsjarm.blogspot.com
Jeg kunne jo ikke takke nei til det,
så her kommer mine 5 ønsker for våren:

1. Mitt første ønske kommer vel ikke som en overraskelse på noen.
Jeg skal denne helgen å hente meg valp og denne valpen ønsker jeg å ta mange kurs med.
Vårens ønske er å få tatt minimum 2kurs samt få inn grunntreninga for å ta bronsemerket i konkurranselydighet. :)



2. Det andre ønsket er for fremtiden sin skyld, og det er å klare og lese nok slik at jeg får en god karakter på eksamen i mai!

3. Ønske nr. 3 er todelt, fordi jeg har både lyst å komme inn på befalskolen og jeg har lyst å gå sosionom. Så ønsket må bli å komme inn på et utdanningsløp til høsten.

4. Er et ønske for meg og min kjære;
Vi fikk ingen ferie ilag i fjor og har hatt ett ganske tungt år med tanke på ulike familiehendelser,
så i år ønsker jeg at vi får minst 2uker fri sammen og en hææærlig ferie! :D

5. Nå er flere av ønskene mine rettet mot sommer og høst, så dette ønsket er "for akkurat NÅ":
trene, spise sunt og bli i bedre form :))


egentlig kunne jeg ha skrevet så mange flere ønsker,
men jeg får vel stoppe her =)

Jeg gir utfordringen videre til min kjære Thomas med bloggen: http://sgtbear.blogspot.com/
og Bine med lukket blogg.

2 kommentarer:

  1. Kjempemange fine ønsker her Vivian! Ønsker deg lykke til med å få dem oppfylt! Gratulerer så mye med valp, kan tenke meg du gleder deg "litt" nå:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er mange ønsker å ta av, men disse er oppnåelige :)
    Takk! han er hærlig, alt jeg kan ønske meg!
    Har meldt meg på kurs om 14dager :D
    spesialsøk med Stig Meier!!

    SvarSlett