lørdag 2. januar 2010

Ny Blogg :)

Ja, da var jeg i gang med blogg.
Har tenkt lenge på dette, men syntes først det var vanskelig å finne tema...
Men så dukka lille Leo opp i våre liv og om knappe 3uker kommer det en krøllette liten krabat og da blir det nok mye å skrive om ;D

LEO:
Idag har Thomas trent litt ligg med Leo.
Inne går det stadig fremover, men ute blir stressfaktoren for høy.
Må nok drøye den litt lenger før vi kan flytte den ut igjen.
Vi har også trent på innkalling i dag, og det går utrolig bra.
Leo har begynt å flytte fokuset over fra meg til Thomas og det til min kjæres store glede,
dette er jo hans hund :D
Selv synes jeg det er litt vanskelig å bare skulle være en "bi-person".
Men når jeg ser gutta jobbe sammen og jeg vet jeg kan hjelpe dem på veien, så er det ikke så værst alikavell :)

i skrivende øyeblikk ligger Leo i godstolen og sover.
Tidligere fikk han ligge i sofaen, men de gode dagene er forbi..
Valpen får ikke ligge i sofaen for han blir en dag en stor gutt og da må det være likt ;)
Men sorgen varte ikke lenge for lillegutt, for nå har godstolen blitt hans nye yndlingsplass.


3 kommentarer:

  1. Å så nydelig Leo var! Jack Russel er bare så skjønne hunder:)

    Gøy med blogg, skal følge med på deg:)

    SvarSlett
  2. Så gøy å få kommentarer :D hehe *barnslig glede*

    Ja, han er en skikkelig kjekkas :)
    Og i helgen skal han dra å hilse på en dame,
    så kanskje blir det mini Leo's om noen mnd :)

    SvarSlett