søndag 17. januar 2010

Turen rundt Austrått 16.01.10

Lørdags morgen (formidag;)) sto jeg opp kl. 10.00 og tok med meg Leo-gutten ut på luftetur.
Etterpå dro jeg ned for å hente skoene mine som hadde ligget i press over natten på butikken.
Da jeg kom hjem var klokken 11.10 og det var på tide for Thomas å stå opp :)
Vekte han med lukten av nykoka havregrynsgrøt med eple og kanel, en passende frokost når vi hadde tenkt oss ut på tur.

Turen bars til Austrått, i hærlig snødekt landskap og en sol som viser anig til å varme litt =)



Gutta Mine ved bilen :)
Klare for tur!



Boys Will Be Boys...
Det blir en del snusing når Leo skal på tur ;)




Fine gutta mine :)




På Austrått finnes det ett tre med STOR plass inni!
Så klart måtte dette testes :D



Leo hoppet frivillig inn...
Men hadde enda bedre fart ut!!




På tur tilbake gikk vi forbi treet enda en gang,
og Thomas begynte å utfordre meg;
"Kan ikke du gå inn i treet"
Men jeg trodde ikke det var plass...




Se så koselig vi har det.
Bildet er tatt av meg innenifra treet :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar