søndag 31. januar 2010

Noah, familiens nykommer :) Del 2.

Da hundefrisørsalongen endelig kom til syne kjente jeg en utrolig kribling i magen...
(Etter turens tidligere strabaser trodde jeg nesten ikke at det skulle bli noe valp på meg)
Thomas gikk for å betale parkeringa mens jeg gikk inn for å hilse på barnet mitt.
Signy viste meg raskt hvor min lille var.. herregud så skjønn!!
Men han var jo så trøtt da stakkaren

Desverre hadde kameralinsa dugga helt igjen da vi var inne for å hente veslegutt, så vi fikk ikke tatt noe bilder der :S
Men det har blitt og vil komme maaaange flere bilder!! ;D

Så bars det hjemover..
Med tett tåke, snøvær og ufattelig glatte veier viste vi at dette ville bli en tur som tok tid.
Å rekke noe kveldsferge var ute av bildet og siden tidligste ferge gikk kl. 08.00 hadde vi det ikke særlig travelt.

Turen gikk rolig for seg og vi hadde flere stopp, både for lufting av hund, matpause og søvn.
Stakkars Thomas måtte kjøre hele veien fordi jeg er en pingle på glatt føre!
Ikke har jeg kjørt bilen før, det er automat og vi hadde henger med oss, så det føltes håpløst å skulle kjøre.
Men Thomas tok det fint og vi holdt ett passende tempo :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar