lørdag 16. januar 2010

Nye SKO :D

Nå som jeg jobber i barnehagen er vi utrolig mye ute,
og med vår/høst fjellsko blir det noe kaldt på bena når gradestokken stadig ligger godt plassert under 0.
I går prøvde jeg å bruke noen andre skinnsko jeg hadde, men tro meg(!!) jeg hadde istapper til tær etter 15min. og vi var ute i 2timer... :0
så da, når jeg kom hjem lot jeg frustrasjonen over manglende vintersko gå utover min kjære :P hehe... "Jeg SKAL(!) ha nye sko, jeg nekter å fryse hver dag"
Men jeg trodde ikke det skulle gå så fort!
er ikke så mange skobutikker her at det gjør no ;p hehe...
Men det er 1, og der gikk vi inn..
Fant noen ecco sko jeg falt for, men de var svindyre!!! selv etter 30% avslag, så det var uaktuelt!
Men min kjære han tilbydde seg å betale halvparten og vips, der hadde jeg nye sko.
TUSEN TAKK ELSKLINGEN MIN :D

her er skoene:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar