mandag 11. januar 2010

Mandag

Hei hei hei :D

Da er jeg ferdig på jobb, Leo er blitt lufta og middag ligger godt plassert i magen :)
Nå sitter jeg bare å tenker på valpen min.
Oppdretteren ahr enda ikke valgt ut valpen min, men det står mellom 2. hannhunder nå,
så det går fremover :)
Har blitt lovd å få bilder i morgen, så håper virkelig på å få se dem :D yeeey!
Og at hun snart skal velge ut min.

Har allerede meldt meg på kurs med voffen, "spesialsøk" :D
Har så lyst å trene hunden min til lavine/redningshund jeg, men det er mer enn drøm enn ett mål.
Først må jeg få gutten i hus, så må vi bli kjent og teste litt hva både han og jeg liker osv. så kan vi finne ut om det er noe vits i å satse =)

Synd det ikke er noe valpekurs her ute :(
men vi skal nok få trent nok likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar