søndag 8. august 2010

Da var helga over!

Klokka har blirr så mange at dette blir bare et kort innlegg.
Helga vår startet med en grytidlig kjøretur til Levanger, hvor min venninne skulle til sin oppdretter for å få litt starthjelp med treninga. Selv ble jeg med for å observere og kanskje lære litt jeg også, noe jeg så klart gjorde :D
Jeg fikk noen tips i forhold til lek, spor og kontakttrening, så det ar absolutt verd å ta med seg!
I forhold til sporet gikk det mye på det jeg allerede hadde lært etter å ha pratet med de på IPO, men det var greit å se det i praksis!
Så nå har vi trent alt i fra 2-5spor per dag :) Denne typen å trene på er med baby-steps og går ikke akkurat fort frem, men resultatet er deretter også, og det er jo resultatet som skal være gevinsten!

Ellers fikk jeg truffet en gammel nabo og hestevenninne som jeg nesten "bodde" sammen med da jeg var ung. Det var jo så klart kjempe trivelig :) Vi har jo fortsatt mange av de samme interessene og hest og hund er fortsatt et stort fokus hos oss begge, dog hun er den heldige part og har begge deler ;)

Mamma har vi også fått besøkt. Der ble det hamburger av hjortekjøtt (NAM!) og spillkveld på Wii'en -->Koselig!
Mamma og Thorvald hadde et vennepar på besøk, med en gutt som er gjevngammel med min lillesøster (son jeg har passet denne helgen), så det ble jo veldig gøy :)
Og hun har åpnet øynene for puddel, så da fikk jeg jo snakket om min nye store lidenskap! ;D

Nå går klokka, så får ta igjen det til uka, er jo enda 10dager til skolestart. Som jeg gleder meg!! :D

Natta Godtfolk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar