tirsdag 3. august 2010

Er'n Hekta så er'n Hekta!!

Jadda! Så klart måtte vi ut i skogen i dag og! ;D
Vi hoppa i bilen 19.30 og kjørte opp på nidaros sitt treningsområde hvor det er både inngjerda bane og flott skog omkring.
Vi starta enkelt, tok Noah med hvor jeg gikk ut sporet mens han så på. Sporet gikk rett frem med en bue på slutten og lengden var ikke lengre enn 40-50m.
Dette gikk han så det suste etter! Nesa godt ned i bakken og farta så stor at jeg nå har bestemt meg for å kjøpe meg hansker.. ;)
Etterpå satte jeg han i bilen og jeg og Thomas gikk ut to spor på samme tid. Denne gangen var det samme lengde og med kong i enden som belønning, forskjellen lå i at Noah måtte gå sporene uten påvirkning.
Jeg tok ut Noah og var litt spent på hvordan dette skulle gå, men også dette sporet tok han som den største selfølge! Thomas sitt spor var med litt mer buer og ulent, men Noah beviste nok en gang at dette var barnemat!!
Nå var det på tide å la Noah få litt å jobbe med.
Jeg satte han i bilen og gikk opp et kort spor, men la inn to vinkler (90*) og lot det hvile i 20minutter.

Da jeg satte Noah på sporet traff han med en gang men funderte litt ved den første vinkelen, men det tok han ikke lange stunda før han fant tilbake igjen. Vinkel nr 2 gikk han av men kom tilbake innen 2sek. var gått, så mor var mer enn strålende fornøyd med gutten sin!! :D

Siste sporet tok vi opp video av, så dette kan dere få se selv, men dyktig er gutten min; Uten tvil :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar