onsdag 4. august 2010

Sporøkten byttet ut med dyrlegebesøk..

Da jeg skulle ut å gå morgenturen med Noah i dagtidlig var øynene hans full av gul guffe.
Så klart ble jeg bekymret, men han så ikke ut til å plages noe særlig, så jeg vaska han med fuktig klut og lot dagen gå for å se. Jeg måtte ut på noen erend og lot Noah stå hjemme. Da jeg kom tilbake var øynene tydelig forverret og etter å ha lest mine veldig hjelpsomme svar på mitt innlegg på puddelpraten.no bestemte jeg meg for å dra til vetrinæren.
Hærligheten kosta meg 2timer og 700kr så det ble ingen hundetrening i dag.
Men Noah har fått vaska øynene og dryppet dem, så nå håper vi han blir bra så fort som mulig!! :)

4 kommentarer:

  1. En lar seg alltid forundre hvor flinke hundene er til å bruke nesa si ! Sportrening er fin aktivitet både for liten og stor hund.

    Kjekt at du dro til dyrlege, og dyrt er det.. men da har en i allefall gjort det slik at en er trygg på at det går bra.

    Ha en fin kveld !
    Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Ja, det er noe helt eget og fantastisk med hundens luktesans og dens evne til å benytte seg av egenskapen!
    Vi koser oss veldig, begge to :D

    Ja, jeg er glad for det, føles tryggest på den måten :)

    Takk for en hyggelig kommentar på bloggen min!
    Ønsker deg også en fin kveld! :)
    Hilsen Vivian

    SvarSlett
  3. Ka det va som feila han? Øyekatarr?

    Æ ska t dyrlegen me Io imårrå pga myttjy puss fra øyan + at han e rød under pupillen!

    SvarSlett
  4. Ja, kraftig øyekatarr :S så ingen tegn kvelden før, men på morgenen var han full av gul guffe i øynene :S

    Oj, får håpe det ikke e nå alvorlig!! Lykke til t dyrlegen! :)

    SvarSlett